3 spôsoby ako upútať zákazníka pred príchodom do predajne

Ako upútať zákazníka

29. júna 2022

Ako upútať zákazníka?

Možností, ako upútať zákazníka, je viacero a niektoré z nich sú jednoduché a nenákladné. Ideálne je, ak ide o vizuálne príťažlivé riešenie, ktoré navodí zákazníkovi príjemný pocit a pozitívnu skúsenosť. Tu sú tri jednoduché spôsoby, ktoré čerpáme z našej reklamnej a kreatívnej činnosti vykonávanej už niekoľko rokov.

Vonkajšie označenie prevádzky

Ak premýšlate ako upútať zákazníka, tak vonkajšie značenie je prvá vizuálna skúsenosť, s ktorou sa stretne váš potenciálny zákazník. Dôležité je správne umiestnenie, veľkosť aj kvalita navrhnutého značenia. Len ak značenie spĺňa všetky tieto body, stáva sa dôležitým marketingovým nástrojom. Naša firma sa primárne špecializuje na výrobu označovania prevádzok svetelnou aj nesvetelnou reklamou. Vďaka tomu si môžete byť istí, že vaše značenie vynikne medzi ostatnými. Je nutné dodať, že o externé značenie sa treba starať aj priebežne, napríklad ho pravidelne kontrolovať, jeho čistotu, prípadné poškodenie a podobne. Nie je to len z dôvodu bezpečnosti, ale aj prestíže. Veď kto by chcel vstúpiť do krásnej predajne, ak by mal rozbitú, či pavučinami obrastenú reklamu nad vchodom? Do označenia prevádzky patrí aj grafika na oknách a výkladoch, ale o tej si prečítate zvlášť.

Grafika na oknách a výkladoch

Rovnako ako vonkajšie značenie aj okná sú miestom, kam padne pohľad vašich zákazníkov. Je to jedna z prvých vecí, ktorú si zákazníci všimnú, keď vchádzajú dovnútra. V rámci grafiky na oknách je možné prezentovať vaše produkty alebo služby pútavým spôsobom. Slúži na to vhodné zvolenie farieb, typografie alebo obrázkov, ktoré vystihujú vašu značku. Dierkovaná okenná fólia s potlačou otvára nové možnosti, ako jednoduchšie aktualizovať to, čo sa vo vašom podniku práve deje. Skvelým dojmom pôsobí aj nepriehľadná mliečna fólia s efektom pieskovaného skla, ktorá prepustí svetlo, opticky rozdelí interiér a na oknách či výkladoch pôsobí mäkkým elegantným dojmom.

Okná a výklady nemusia byť vždy brané ako reklamný pútač. V prípade kaviarničky na námestí zákazníci iste ocenia ako nebude na nich svietiť slnko a budú mať pocit súkromia. K tomuto efektu slúžia protislnečné fólie, ktoré zároveň dokážu aj znížiť náklady na energie.

Orientačný systém

Dobré značenie v obchode môže predĺžiť čas, ktorý zákazník strávi vo vašom obchode. Rovnako má vplyv na to, koľko zákazníci u vás minú. Pútavý spôsob značenia môže podnietiť k impulznému nakupovaniu. Hlavnou myšlienkou orientačného systému je pomôcť zákazníkovi nájsť presne to, čo potrebuje. No zároveň je to príležitosť, ako ponúknuť a predať aj iné produkty, ktoré si všimne počas chodenia po predajni. Do orientačného systému patria aj šípky (napr. 500 m doprava predajňa obuvi), pútavá reklama s iným navádzačom či pylóny a podobne.

To, ako upútať zákazníka na mieste predaja, alebo okolo idúceho zákazníka nám ide skvele. Neváhajte nás kontaktovať a prekonzultujeme spolu váš problém. Riešenie istotne nájdeme. 

Ďalšie zaujímavosti